Ensipuraisu

Ääh, tässä olen nyt puhelin kädessä ja mietin että mistä sainkaan tämän idean perustaa blogi. Syy kyllä on muistissa mutta sanat ovat hävinneet päästä jonnekkin?

Mutta, eteenpäin! Näin 32-vuotiaana elämäni koki mullistuksen noin kaksi viikkoa sitten. Pureudun tähän mullistukseen jossain vaiheessa enemmän mutta tällä hetkellä sillä ei ole merkitystä.

Blogin tarkoituksena on toimia lähinnä päiväkirjana tulevalle kolme vuotiselle suunnitelmalleni, jonka päätteeksi tulen asumaan ihan missä tahansa muualla kuin suomessa.

Lähtötilanteena on siis vakituinen hyväpalkkainen työ, kaksi koiravanhusta ja minä.

Kuka minä olen? Kainuusta karannut ja helvetin monen mutkan kautta nurmekseen päätynyt "mies".

Buddhalaisen ajatusmaailman omaava ja 3 ihmisen energiavarastoilla varustettuna tässä elämässä kerkeän tehdä aika paljon asioita.
Tekemisen ja fiilistelyn iloa, kokemuksia ja täyttä elämistä! En juurikaan luo rajoituksia tekemisille, vaan haluan kokea uutta kokoajan.

Olen sosiaalisesti erittäin kömpelö, joten ihmissuhteet eivät ehkä ole minun juttu. Ei siksi ettenkö haluaisi semmosta, vaan siksi että en ymmärrä vihjailuja, flirttailuja enkä yleensäkkään mitään semmosia! Toisekseen, oman kaltaisia ihmisiä on aikasen harvassa. Nykypäivän trendi tuntuu olevan että "pelätään kaikkea". Itselläni ei ole pelkoja tai rajoituksia asioitten suhteen, mutta monesti mokanneena tiedän hyvin nopeasti mihin kannattaa panostaa ja mihin ei.

Tämän verran minusta riittää tähän palaan. Nyt tämän blogin tarkoitukseen.

Olen hionut noin. 10 paikan listaa, jossa haluan käydä tässä maailmassa. Seuraavan kolmen vuoden aikana tulee pari paikkaa käydyksi, mutta lista on vielä hyvin avoin ja auki uusille paikoille.
Ha longin lahti vietnamissa olkoot nyt ensimmäinen, jonne 2019 kesällä suuntaan.
Reppua enempää en reissuuni tarvitse, joten ihan omatoimimatka kyseessä ja kohtuu budjetilla.

2021 vuosi on tosiaan juurtunut nyt päähäni, jolloin tulen asumaan paikassa X. Tähän pieni joustovara jos koirani sattuvat olemaan vielä elossa silloin. Mutta tosiaan paikasta minulle ei ole pienintäkään käsitystä, vaan uskon löytäväni siihen vastauksen pakottamattakin.

No tässä pientä alkuhälinää ja tiivistettyä infoa tulevasta. Seuraavaksi taidan kirjoittaa hieman enemmän itsestäni ja mitä tässä kaljussa päässä liikkuu..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Omia ajatuksia välillä...

vaikeita aikoja.

2 viikon loppurutistus 🙊