Kaaoksen viimeinen virsi.

Siinäpä on ironiaa tarpeeksi, kun miettii että maailma jossa olen yksin ajatusteni kanssa, muuttuukin kaikille todeksi😅

Oma jääräpäisyyteni on johdattanut minut tähän pisteeseen, että nyt kun koko maailma palaa, onkin hauska tuumata kaikille tasapuolisesti: haistakaa vittu ja vikiskää päälle 😅

Siinä saa perheidyllit, murheet ja kaikki muu vastaava aivan uudet mittasuhteet kun tämä virus jyllää läpi maailman, reilusti tasapuolisesti kaikkia kunnioittaen, ketään unohtamatta.
Hauska huomata miten Teemun auttava puhelin onkin aika tulessa, jokaisella on tarve päästä purkamaan päätään kun epätietoisuus muuttuu todeksi. Noh, tämä on vasta alkusoittoa.
Kiinassa jo uusi epidemia nimeltä hantavirus on jo puhjennut, joten sitä odotellessa.

Oma tavoite kuitenkin pysyy samana, ja saavutan sen keinolla millä hyvänsä. Palakoot maailma ympärillä. Mutta minä olen kohta koiranpennun omistaja. Pennun joka tulee merkkaamaan minulle enemmän kuin mikään muu tässä maailmassa.

Tämä on nyt viimeinen vuodatus tänne, päätesanoiksi sanon vaan:

Minulla ja pennulla tulee olemaan kaikki hyvin, emme enää tarvitse ihmisiä ympärille. Joten ADIOS!




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Omia ajatuksia välillä...

vaikeita aikoja.

2 viikon loppurutistus 🙊