Minä ja minun karmaiseva persoonani

Ihan kuule googlesta lueskelin ohjeita ja vinkkejä oman henkilökuvauksen tekoon.

"älä julkaise fyysisiä mittojasi koska se luo vaikutelman jostain deittiprofiilista"? Mitä hemmettiä? Ihmisen mieli voi olla mitä vain mutta jos se ei kulje kehon kanssa samassa, jokin ei täsmää? Ainakaan omasta mielestäni🤔

172cm nysä olen ja paino vaihtelee 72-85kg riippuen treeneistä ja vuodenajasta. Tällä hetkellä aika tarkkaan 80kg. Kropan muotoa voisi kuvailla lähinnä "persjalkanen". Eli kun normaalisti istuu penkillä niin voi heilutella jalkoja ilmassa.
Monta muotoa ollut kyllä vuosien mittaan, en tiedä mikä niistä on ollut hyvä, mutta nyt tähdätään lähinnä street workout kuntoon, joten paino saisi mennä aika lähelle 72kg..

No se sieluni temppelistä. Entäs tuo pää ja ajatusmaailma? Kuten jo edellisessä tekstissä mainitsin, olen erittäin kömpelö ja huono ihmissuhteissa. En ole ujo, vaan hyyyyyviiin varovainen. Varmaankin aika vaikeasti lähestyttävä myös. Myös kalju ja tatuoinnit aiheuttaa sen että baarissa saan istua aina yksin ihan omassa rauhassa, ja se kyllä passaa minulle!
Nurmeksessa nyt puoli vuotta majailleena olen tutustunut yhteen varikseen.

No on joku kuitenkin noista selvinnyt läpi ja kait ne minua pitää ihan ookoo tyyppinä, kun yhteyttä pitävät? Tai noh, vaikea muitten suulla puhua...
Anyway, olen se heppu joka seisoo vesisateessa alasti takapihalla ja naapurit katsoo että "mitä vittua se tekee?" ja siinäpähän katsovat. En ole oikein todisteleva ihminen. Ihmiset joko pysyy rinnalla tai ei, en siihen pysty mitenkään vaikuttamaan ja varsinkaan en rupea enää pyytelemään (taas yksi kantapään kautta opittu elämän viisaus).

Persoonana olen hyvinkin miettiväinen ja ehket jopa poissaoleva välillä. Ihmiset monesti luulevat etten edes kuuntele heitä, mutta kuuntelen hyvinkin tarkkaan.
Mielipiteitä minulla ei paljoa ole asioista koska ei vaan kiinnosta. Mutta edelleenkin tykkään kuunnella. Ihmisten kanssa kun olen, tykkään panostaa tilanteeseen. Esimerkiksi jos puhelin kiinnostaa toista ihmistä enemmän, seura on varmaankin väärä?

Olisinkohan minä enemmänkin positiivinen ja kannustava ihminen? Ehket, vaikea taas muitten suulla puhua.

Mutta virtaa ainakin riittää! Liikkeessä pitää ainakin 12h olla joka päivä! Mutta vastapainona keskityn leffoihin ja musiikkiin todella syvästi. Myöskin illanviettona toimii kynttilöitten poltto ja silloin voi olla ihan rauhassa ja hiljaa.
Intohimo on enemmänkin hallittu kaaos ja sitä pitää olla!

Ennakkoluuloja? Politiikkaa? Tuomitsemista? Stressi? Näistä minä en välitä. Nahkapääni takia natsin leiman saan tosi helposti, mutta joo sehän on jonkun muun mielipide, ei minun. Politiikkaa ei ole ja eikä stressiä.

Vakava Teemu löytyy myös. Tästä henkilöstä itse en taas pidä. Määrätietoinen, laskelmoiva, jopa hieman psykopaatin aivot omaava heppu. Mutta hyvääkin tässä hepussa on, se käskee eteenpäin, etsii tien, hoitaa ongelman pois.

Tässäpä pari lapiollista tietoa meikäläisestä. Osaanko mitään tuohon jatkaa? Hmm. On kyllä paljonkin mutta jätetään hieman kysymyksiä roikkumaan😏
Whatsapissa saa kiinni muutes! 0414917493

Taustalla soi: kenny loggins - danger zone

Goodbye. 




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Omia ajatuksia välillä...

vaikeita aikoja.

2 viikon loppurutistus 🙊