Käännekohta!

Hitto minulla on nyt toinen työ! Ja päivätyö. Ja treenit. Voi hittojen hitto.

Kun tässä elämässä on vaan 24h vuorokaudessa käytettävissä, jostain on nyt luovuttava!
Kaiken järjen vastaisesti luovun kaikista ihmisistä!
Minulla on nyt singulariteettiaika mikä tulee määrittämään loppuelämäni! Joko minä keskityn täysillä tähän unelmaani, tai sitten johonkin sellaiseen mitä ei tulla ikinä saavuttamaan tai on jo nähty.

Tämä valinta on helppo!

                 GET UP! AND DON'T EVER GIVE UP!

Nyt tarvitsen PsykopaattiTeemua!
Täytyy luoda tarkka suunnitelma tulevasta, ketä tarvitsen, ketä en. Puhelinnumero vaihtoon, kaikki minun keskittymistä häiritsevä pois. Haaveilut pois.

Huomenna siis ryntään kauppaan ja ruutuvihko ja ehket joku seksikäs hörpelökynä!
Olen jo niin täpinöissäni tästä että tuskin tulee uni yöllä!

Mutta kun pitäisi tulla! Koska huomenna olisi ohjelmassa puolimaraton😜✌
Treeniohjelman tällainen pieni välihaaste siis kyseessä ja kyllä sen siihen 2h pitäisi mennä💪💪💪

Ei kuule tämän enempää, mutta infoa kun suunnitelma on valmis. Loppuun hieman pähkäilyä, kumpi sinä olet?


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Omia ajatuksia välillä...

vaikeita aikoja.

koronan keskellä iloa🙃