Sinkkumiehen lauantai-illan plörinöitä, mietteitä ja oivalluksia..

Kun tätä huikean sosiaalista elämääni tarkastelee, saattaisi sinkkumiehellä olla jotain muutakin tekemistä perjantai tai lauantai iltaisin kun ajaa fillarilla, koirien kanssa kävellä lumisateessa, käydä salilla ja vähän töissäkin.

En tiedä mitä minun sitten pitäisi tehdä? Baarissa toki mukava käydä välistä, mutta nyt on kuitenkin kuiva kausi menossa. Ja tosiaan oma Aurani on sitä luokkaa, että kaikki pysyttelee 5-10 metrin päässä.
Täällä korvessa jossa jumalakin käy vaan kerran vuodessa, on siis itselle täysi mahdottomuus tutustua vastakkaisen sukupuolen ihmisiin oikeastaan missään muualla kuin kaupassa kun vanha muori tarvitsee apua 7 ruokasäkkinsä kanssa.
No näitä harrastuksia en kyllä enempää tarvitse.
Eikä minun kymppivuotiaat koirani ole millään asteella kiinnostuneet minkäänlaisesta koirajutuista. Enkä myöskään minä itse.

Netflix on katsottu läpi moneen kertaan ja videopelit ei ole kyllä minun juttu. Niissä ei mitään vikaa ole, mutta olen sen verta helposti koukuttuva henkilö, niin viikon jälkeen en tarvitse enää unta ja liikuntaakaan, kun istuisin vaan pleikkarin ääressä.

Mutta hei! Yhteisö toiminta tai jokin semmonen?
Juu ei. Aiheet jotka minua kiinnostaa, ei ole ehket tällaisia ns. Kansalaisopiston juttuja.

Okei no ruuanlaitto on kyllä sellainen mutta en todellakaan tarvitse minkään akkaparven neuvoja siihen, miten aasialaista ruokaa tehdään. Koska teen sen heitä paremmin.

Noh ehdotuksia? Eikö ole?
Taas askel maailmaa kohti. Ostin juuri thaimaan kielikurssin😛✌

Tässä on minun seuraava juttu siis! Ensimmäisen tunnin jo keskityin tähän ja huomenna ruutuvihkon ostoon syöksyn välittömästi töiden jälkeen!

Ai miksi näin? Jos tosiaan täällä suomessa ei ole mitään mikä minun elämään toisi sisältöä, minä tulen sen löytämään jostain muualta. Ja tämä on taas yksi askel eteenpäin!

"Ongelmaan on aina kolme ratkaisua. Hyväksy se. Jos et voi hyväksyä sitä, muuta siitä. Jos et voi muuttaa sitä, unohda se."


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Omia ajatuksia välillä...

vaikeita aikoja.

2 viikon loppurutistus 🙊